Lisebeeerg!

Det blev Liseberg igår för oss (och typ 1 miljon andra). Det var jättemysigt och att gå så mycket (8 timmar!) gick mycket bättre än väntat, min pappa tog nämligen hand om Tyra mest hela tiden. Det vill säga att han bar, putta vagnen och köade med henne. När de väl kommit fram till köns slut byttes vi av och jag fick åka och ha kul med min minsta bästis. Min pappa är verkligen underbar som orkar och ställer upp som ingen annan, han gör vekligen livet lättare att leva just nu (oftast alltid)!

Tyra var otroligt tålig igår och var uppe i lite över 10 timmar utan att sova och gnälla! Jag kan faktiskt inget annat än att vara lite stolt, fast ja det skulle aldrig gått så bra utan "bestefaj". Allt är i alla fall i sin ordning "hemma" hos oss nu, vi har typ 10.000 fula Lisebergs gosedjur, en heliumballong som ska med överallt och en tjej som tjatar om att få "åka meja!". Jag hoppas på att jag och Carl kan ta oss dit med Tyra nästa vecka mitt i allt flyttande, vi har nämligen massor av åk-kuponger kvar!


vi fick köa på motovägen i 40 min, en "olycka" hade inträffat


"Trummvirvlen" blev en favvo, snurrasnurrasnurra skulle det göras!
jag snurrade nästan så jag mådde illa, men Tyra ville bara snurra mer!



även de minsta måste få spela!


jag och Tyra åkte båt, hon drunknade nästan i flytvästen!


underbara pappa som Tyra älskar mest står och köar till ponnykarusellen
åka "hät" även kallat "kopplopp" var toppen!

 

kön till kaninresan
(som var en åkattraktion att skrota enligt oss!)



vi köar och åker den otroligt tråkiga turen på kaninresan



kvällen avslutades med en ballong som hon fck av morfar
riktig lycka!



gaaanska många folk som såg på  "Lotta på Liseberg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0