Vatten, vatten, bara vanligt vatten

Det har mer eller mindre regnat heladagen, ett sånt väder folk kallar "typiskt boråsväder". Boråsväder eller inte, det är jäkligt trist att det regnar. Vi har tillbringat hela dagen inne. Eller nja, vi var i Knalleland en sväng och på icaMAXi men det klassas väl inte direkt som utomhusvistelse.

Imorse var jag tvungen att väcka mitt monster. Jag hade nämligen lovat min mamma att börja tvätta vid 7 nere i tvättstugan men vaknade med ett rycka starx innan 8 och då var Tyra inte vaken än! Det är 4:de dagen hon sover länge och det känns nääästan som att det kommer hålla i sig! Ingen hopps mer än mig. 8 är en helt perfekt tid att gå upp, jag hade nöjt mig med 7 till och med! Allt känns faktirk bättre än klockan 5-6. Jaja vi får väl se hur det blir nu när vi flyttar och det blir nytt igen.

Annars idag har jag packat ihop mitt här hos mina föräldrar. Rensat bort mig från ders vind och sorterat ut allt som ska skänkas, slängas och sparas. Känns så bra att få sitt egna igen, en ny start och att komma bort från vårt elende som blev i Oslo. Nu ska det bara bli september också så man har fast inkomst igen och slipper leva på minimini. Kom igen tiden gågågå!


min finaste tjej igår, glassätning på högsta nivå!


äntligen har Tyra kunna börja använda sina finaste skor!


Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att ni får lägenheten nu, gott att hinna installera sig lite innan bebisen kommer!

Superfina skor! <3

2010-07-29 @ 20:22:06
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Erika

vad söt hon är! vars är skorna köpta?



kram

2010-07-30 @ 08:31:59
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0