Kvällkvällkväll

Kvällen är här. Tyra sover. Jag ska städa undan efter hennes köksstök från tidigare idag, sedan ska jag laga mat och städa undan efter mig.

Min "att göra lista" jag hade idag gick väl så där.

Fixa håret. CHECK!
Klippa Tyras förlånga (skitiga) naglar. CHECK!
Gå till mamma/pappa och tvätta ett par maskiner CHECK!
Gå till Försäkringskassan.
Dammsuga lägenheten och torka rent.

De två understa tar jag imorgon när jag ändå är i stan (BM imorgon!) och är hemma i tid (innan klockan 19). Kvällen i övrigt, förutom det roliga städandet bjussar på svenska och danska hollywoodfruar och sedan benjamin buttons otroliga liv, kanske chokladkaka också?



kvällsgos med min bästis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0