v. 27 (26+0)

Blimamma.se; Din tredje trimester varar från 09-Jul-2010 till 16-Oct-2010.

Jaha, då är det bara det sista kvar nu då. Den sista sega och tråkigaste (men också roligaste) tiden kvar. Om si så där 1 månad, eller 1½ kommer jag helt klart ha tröttnat på att vara pereggo. Magen kommer vara stor, intimrakning ett minne blott och knytskor något man knappt ens vill titta på. Aja, det är ingen idé att tänka på det nu. Magen är fortfarande relativt liten, intimrakning går som en dans och knytskor går hur bra som helst!

Bebisen hickar, kickar och skruvar runt sig i magen ganska mycket. H*n har en vaken period på natten vid 2-3 som jag oftast märker av för jag blir kissnödig då. Antagligen blir jag kissnödig bara för bebin trycker på. Om 9 dagar ska vi få veta om vi behöver köpa en helt ny bebis garderob eller om vi kan börja rota fram allt gammalt vi hade till Tyra. Jag kan knappt vänta med att får tvätta upp bebiskläder och vika in i lådor, det är så himla mysigt!

Dagar kvar; 97


det är svårt att fota magen skälv....


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker att din graviditet har gått så himla fort!

Min segar sig in i det sista nu, 4 veckor kvar exakt idag! :D

Åh, könsul.. Spännande! Vi håller oss denna gången, får se om man klarar av det till nästa barn.. Vart gör ni det? Gbg?

2010-07-11 @ 09:50:46
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Jason

Något utanför ämnet men har du sett RFSUs reklam på TV om intimrakningsprodukter? Själv anser jag att reklamen är lite väl difus.

2010-08-17 @ 11:43:13
URL: http://www.intimrakning.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0