v.30 (29+0)

76 dagar kvar!

Sammasamma som alltid, ja förutom detta med "kräket i halsen" och att jag ca. 30 min efter frukost börjat må sjuk illa. Båda sakerna kanske hänger ihop, vad vet jag? Det är väl bara att bita ihop helt enkelt.

Jag läser endel andra bloggar med preggon som ligger i ungefär samma gångna tid som mig. De beskriver kramper i vader och sammandragningar. Jag känner inget av dem. Helt ärligt så vet jag inte ens hur en sammandragning känns.

Den 5 augusti har jag MVC-tid nästa gång. Då ska det mätas mage och kollas vikt! Jag har ju hängt upp mig på detta med vikten av någon anledning och är ganska så (mycket) nyfiken på vilken siffra den stannar på, tippar kanske på + 5 kg sedan start.


och nej, jag har inte retuchat bort bristningarna!
dem syns inte i alla ljus och vinklar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0