Kvällen är här

Mitt monster sover, ja hon har faktiskt sovit i en timma redan. Det är härligt med kvällsrutiner, jag älskar det!



Nu när monstret sover ska jag passa på att städa undan, hon har verkligen lek i HELA lägenheten idag. Efter det blir det diskning (nej vi har fortfarande inte köpt disktabletter). Men det gör inget! Jag har kommit på det ultimata när man varken har diskställ eller två zinkar! Diska disken, ställa in den i diskmaskinen, trycka på avspolning och sedan låta det stå och torka! Hur bra som helt, inget som syns och köket ser tiptop ut! Det gäller att vara smart när man är lat och inte orkar torka glas eller gå till affären! 
Efter diskandet ska jag PAAACKA, yeey! En eller två lådor ska jag väl få ihop kan jag tänka mig, eller snarare har jag planerat! Vi får väl se. 

Men innan allt detta så måste jag äta något, magen skriker! Det blir nog lite skorpor och té! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0