Så kan det gå...

Här kommer ett helt onödigt inlägg;

Jag väntar och väntar... Men åt ingen nytta.

Tyra är mer speedad än vanligt. Jag vill att hon ska sova så jag kan duscha och fixa iordning mig (OSTÖRT) inför dagen. Jag vet ju att hon är trött så varför vägra hon? Egentligen finns det massor av saker att göra här hos mina föräldrar, typ tvätta, diska, plockaundan massor med skit... men det får jag icke göra för miss Hitler som styr och ställer just nu! På samma plats i soffan ska jag sitta annars bryter vekligen H ut!

Vad häde där då kan man tänka, min 1 åring styr mitt liv! Ja, men varsågod säger jag idag för jag orkar inte ta tag i något förens kroppen är ren och armhålorna rakade. Jag är verkligen en person som "går ner mig" helt när (okej, nu kom Tyra med min BH och den skulle jag visst ta på mig...) jag inte får duscha och känna mig fräsch.

Om en halvtimma blir det tvångströjan på och ligga i sängen för Tyra, då ska hon minnsan sova!

Precis när jag hade skrivit klart detta kom Tyra till mig och sa "nattatt", det betyder att hon vill sova. Och 1 bäbä vita lam och 2 blinka lilla stjärna senare stensomnade hon.
Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0