Check, check, check!

Torsdag: BVC 8.00, MVC för UL 10.00, MVC extrasamtal 11.00,
Kika lägenhet 13.00

Allt gick toppenbra!

BVC: Tyra växer som HON ska, men är fooortfarande väldigt nätt och lätt enligt bvc-tanten (evigt tjöt!!) i vilket fall, nu väger hon i alla fall över 8 kg och är ca 77 cm lång.

UL: Det ligger en välskapt liten krabat i magen. Tyvärr kunde hon inte ens se antydningar till kön, bebisen låg konstigt. Jaja, vi får boka oss ett extra UL i Göteborg istället! Mitt BF står på 17 okt... kanske sagt det förut?

MVC: Fick en remiss till sjukgymnast, TACK! Bara det att jag inte fick någon tid för ens i juni, i slutet på juni till och med! Helt värdelöst, vad i helvete ska jag ta mig till!?

Kika lägenhet: Den var skitbra, stor och allt det där som vi vill ha... Okej den låg på 7de våning och jag är höjdrädd, men vi behöver veklingen en lägenhet så höjdrädslan får jag bara ta och glömma! Vi var först på alla vis på den lägenheten, ingen annan som ens vet om den! YES! Så nu kan vi ju bara hoppas på att vi får den. Magkänslan säger faktiskt att det lutar på ett ja, så nu hoppashoppas jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0