Ett försök till shopping

Egentligen var det planerat att vi skulle åka hem till Oslo idag, men vi stannar några dagar längre. 2 dagar för att vara exakt och detta enbart för att jag ska få min "lön" så jag kan shoppa loss innan vi återvänder.

Igår gjorde jag ett försök till lite shopping, alltså shopping till enbart mig! Men, nja det gick väl sådär. Tyra var så sjukt envis och på riktigt tvärtom humör så det blev inte som jag planerat direkt. Ett måste just nu är att prova alla kläder som ska få bo hos mig, och med en tjej som krånglar sig ur sitt vagnsele och klättrar ur vagnen är det inte det lättaste. Inte ett endaste plagg hänge med mig hem igår. Dock flyttade 4 nya saker in i Tyras garderob.

Haha, en jätterolig kommentar som min mamma doppade igår när hon såg att Tyra fått nya kläder;

"Det var väl bra! Hon går ju bara i förkorta tröjor och byxor nu, det ser så synd ut om henne, nästan fattigt...!"

Hahaha, jag kan inte sluta skratta.
Anledningen till att min mamma sa så är för att jag enbart tagit med försmå kläder till Tyra som jag sedan ska lämna här. Packa lätt heter det! Förresten höll jag på att köpa ett par harembyxor till mig själv igår på GinaTicot. Jag säger då det, det måste ju vara så att jag fått jävligt dåligt omdöme nu när jag håller på att bli tjock, gravidhjärnan är inte att lita på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0