...fast klistrad

sökasökasöka

Jag tror jag har sökt 7 lägenheter hittills. 1 har vi redan fått nej på (om ingen drar sig ur) och 3 kan vi glömma för AB bostäder i Borås har ett skitlöjligt system. Jaha, då återstår 3 då som jag inte fått svar om än. Men det kommer säker inte heller bli något, en av dem är inflyttning 1a juni och de andra 2 1juli, vi har ju tänk att flytta i augusti. Man kan ju fråga sig varför jag ens skickat ut de ansökningarna, jo för de 3 lägenheterna har legat ute sedan början på mars, och vill ingen ha någon av dem tidigare kanske hyresbolaget vill hyra ut dem en månad senare? (jaja, man kan ju hoppas!)

I vilket fall sitter jag fast klistrad vid bovision.se som uppdaterar sin sida hela tiden med nya lägenheter. Tyvärr har det nästan bara kommit 1or och 2or...vi fortsätter att hoppas! Alla inför augusti bytet börjades ju släppas i måndags, jag kanske inte ska ge upp än! (??)


Kommentarer
Postat av: Tee

sorry jag ville inte jaga upp dej..

Det är klart att det inte är frid och fröjd bara för att man fått barn ihop, det var absolut inte det jag menade. Men jag tror ändå på att barn kan föra en samman samtidigt som det kan dra isär en också.. men det där med att så många går isär tror jag beror på att man ger upp "för lätt" idag... det kommer enorma påfrestningar hela livet igenom emellanåt...

Jag önskar att du o Carl ska kunna njuta av varandra trots att ni har barn. även om den tid inte är nu så hoppas jag att den kommer.

Jag tror säkert jag kommer att tycka det ena o det andra om min man/kille när vi har barn.... alla upplever saker olika också och alla är vi olika känslomässigt.

kram

2010-05-05 @ 16:07:27
Postat av: Madde

åååh ska hålla tummarna för att ni får ett ja :) kollar du i bt också? där kan man hitta guldkorn, det var där vi hittade våran ;) hihi

2010-05-05 @ 18:23:24
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0