Framme!

Jag vet att det kan svartna för ögonen, idag vitnade det för mina. Kan man ens säga så? Har sån huvudvärk så jag antar att det är migrän på gång, och ändå sitter jag här framför skrämen vilket säkerligen kommer göra saken ännu värre.

Vi är i alla fall framme i Borås efter en lång och jobbig resa. Det är inte strålande sol här precis, men varmt som attan vilket jag inte var helt berädd på! Sommarvärme skulle jag nog faktiskt kalla det! Känns som att jag måste gå och köpa mig en kjol eller klänning imorgon så det luftar lite när man går. Jeans är liksom inte så svalt...

Imorgon väntar vårt UL och jag är jättespänd! Hua, tänk om dem säger att något är fel! Jag är vekligen livrädd för det! Tur att Eva är med som stöd.

Näe, nu ska jag lägga mitt lilla monster vilket antagligen kommer bli en kamp idag. Hon har alldeles för roligt med sin bestefar och morbror för att sova just nu, men jag vill inte ha uppe henne längre heller för jag behöver en pigg och glad unge mer än allt annat imorgon!

Bajskorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0