Nu kommer bajset!

Tror seriöst att jag bajsar ner mig snart! Fastighetstanten, jag pratade med henne nyss och hon sa att hon skulle ringa mig om en stund. Hon skulle bara ta en keditupplysning på mig, och vad jag vet så ska det inte vara något poblem på den fronten! Menar hon då att om allt är OK så får vi den?!?!?! (hon skulle bara fika klart först också)

iiiik, jag bajsar neeer mig!

Jag kan ju inte sätta mig på toa heller, för tänk om hon ringer och jag svarar på toan så hör hon hur det ekar och pluppar!

FAN! Jag måste!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hur gick det med lägenheten?



Svar: Nej, jag har precis fått tillbaka papprena från FK som arbetsgivaren skulle skicka in, men jag har ju ingen arbetsgivare så jag fick skriva att jag pluggar och skicka tillbaka. Nu får vi se vad som händer..

2010-05-21 @ 17:36:36
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0