"vi har det alltid så här rent och städat hemma"

Att vakna till regn är ganska trist. Speciellt om det ösregnar och man vet att man måste gå till affären annars är man tvungen att äta makaroner till frukost, lunch, middag OCH kvällsmat! Jag och Tyra har tur, vi behöver inte äta makaroner mer än till middagen för det slutade regna nån gång när vi sov vårt "dagssov".

Handlingen är klar för dagen och med mig hem fick jag örtsalt (som jag för övrigt letat efter sedan jag flyttade hit, men så berättade Hanna för ett tag sen att på hälsokosten finns det minsann! TACK!) och en skurborste. Ja, nu börjagr nämligen operation "vi har det alltid så här rent och städat hemma" för i veckan kommer det massor av "svärföräldrar" hit och en gammelmoster (Tyras gammelmoster, och mina "svärisar"). Så det är väl bara att sätta igång då...
Nja, först ska min bästis som (se bilderna) är helt knäpp få en skål frukt och jag lite lunch!

Puss hej leverpastej!


det leks när jag bloggar
just nu leks det med mina trosor & pappas skor



bara någon minut senare var det djurens tur att prova skor


Kommentarer
Postat av: Keffanna

Va? Har dom inte örtsalt i matbutikerna?! :O

2010-05-10 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0