Goood morgon!

På tal om bajs så hade det hänt en olycka i sängen imorse. Det var bajs överallt!! Vi har faktiskt haft turen att inte ha några läckande blöjor förut så nån gång måste ju vara den första. I vilket fall var det inte jag som behövde ta detta "elände" utan det var Carl som fick denna härliga överraskning, haha! Jaja, nu är sängkläder osv. inslängda i tvättmaskinen och snart ska de så sig ett rejält skölj.

Annars så händer här inte så mycket på morgonen hos oss. Tyra är ju ledig idag så hon varvar med att svansar efter mig och leka ensam. Jag packa för fullt ner saker vi ska ha med till stugan i helgen. Ja, vi drar nämligen till skogen idag och är borta till söndag! Hittills har jag fått ner hela "medicin förrådet" i en liten necessär, alla möjliga mediciner måste man ha med sig (fördereda sig på allt!). Nässpray, Alvedon till barn och vuxen, halsbränna medicin, hostmedicin, salvor av olika slag och slutligen termometer (och när Carl läser detta tror han att jag är galen, fast när han sitter där på lördags morgonen med sura uppstötningar så kommer han tacka mig massor, puss!)

Nu ska vi käka frulle innan min 7 sovar vaknar och vill äta, sedan ska vi göra oss i ordning för BVC!

 


Kommentarer
Postat av: Lulu

Oj, vilken överraskning på morgonkvisten. Har hört om läckande blöjor och vad de kan ställa till med :/



Låter mysigt med stugbesök nu när det är riktigt vintrigt ute.

2010-11-25 @ 11:39:34
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0