1 dag kvar!

Inget händer mer än molande värkt, inget att hänga i granen direkt. Bebisen rör sig ibland så det känns som om någon för gynprov på en (ja ni som är tjejer vet ju kanske hur det känns att få en stor topz på livmodern eller något annat "hårt" och lång). Hur den känslan kan komma har jag ingen aning om för hon ligger ju innanför...aja. Det killas där också, typ hela tiden på ett obehagligt vis. En så lustig känsla, obehagligt fast inte ont. 

Jag kollar på film hemma hos Anne ikväll, kopplar av, laddar om och tar mig friheten till en (kanske) sista kväll ensam. Imorgon blir det ännu mera ensamt då ska Tyra sova hemma hos mormor och morfar som "träning" inför vår BB-vistelse (som min pappa förklarade det).

Hoppas på att det sätts igång i natt, jag och Anne har nämligen klippt i oss en hel annanas, alltså varsin halva och för mig väntar det en promenix hem. Så kaaanske?! Jag hade i alla fall inte blivit ledsen!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Kim J

Hittade din blogg via Anne & jenni, och jag måste säga att den är fantastisk. Skrattar högt när jag läser, hihi. Både rolig och intressant läsning :) i'm still learning... lycka till med nya bebisen!

2010-10-16 @ 21:43:46
URL: http://www.stylebyoliver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0