+ 2

No baby!

Idag har jag gått och gått igen, halva dagen...typ. Jag känner inte av något. Min bästa Ann fick besök av mig idag, hon tyckte minsann det  sista vi sågs nu, jag hoppas hon har rätt! Jag räknar kallt med att bebisen kommer i veckan. Jag ställde mig även på vågen när jag ändå var där. Jag slutar nu att uppdatera min vikt, jag här ändå gått mina fulla veckor =P

Jaja, även om viktuppgången inte var den jag ville ha så kan jag trösta mig med att det mesta faktiskt är vatten. Jo, det är sant och ingen ursäkt! Jag traskar numera runt i ett par skor jag lånat av mamma i str. 40! Ni ska veta att jag annars har 37/38 i skor! Till och med mina läppar känns svullnare än vanligt!

Jag har inbillat mig att det ska hända i kväll eller i natt, att värkarna startar. Det gör jag i och för sig varje dag men ikväll har jag haft ett städa hemma och fixa i ordning sug. Precis som att "jooo nu måste du vara klar och beredd!" Haha, vilka fantasier man har va?!

Förresten så agerade Carl frisör på mig igår. Han slingade mitt hår. Resultatet av slingningen blev skitbra men tyvärr blev färgen (som jag valt) helt fel! Nu mera sitter jag utan "finneblont" hår och i stället har jag "jag är en grå biblioteksmus" hår Tusan, att håret aldrig ska bli bra!

bild 1. så blev det. bild 2. så hade jag hoppats på att det skulle bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0