5 dagar kvar!

Hur många dagar är det kvar till BF? Ska jag räkna med idag? Seriöst, jag är verkligen så förvirrad just nu! Måndag (har ju gått), Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag (BF)... Det blir 5 va? Vi säger så!

Idag hade jag i alla fall BM-tid. Min förra tid blev tyvärr inte mitt sista och såklart hoppas jag på att idag blev det istället. Sorgligt nog var Ann tvungen att åka iväg på något viktigt så jag fick träffa en annan. Tjejen jag träffade var minst lika bra! En student faktiskt, men hon kändes skitproffsig! Hon undersökte magen noga, mycket noggrannare än Ann faktiskt! Magen var visst spänd, så det var lite svårt sa hon men allt kändes jättefint. Huvudet var nu fixerat och det är antagligen därför det känns som att magen sjunkit, vilket den visst inte gjort! Det är bara bebisen som sjunkit. Hon sa att lilla tjejen i magen har gott om plats att röra sig nu när hon ligger så lång ner fast magen är så högt upp fortfarande. Jag som tyckte att hon skulle få det trångt och vilja komma ut!

Studenten sa att hon trodde inte att det skulle komma någon bebis idag men kanske den 13:de, det tyckte hon var mycket sannolikt. Själv tycker jag inte att bebisen ska komma den 13:de då fyller nämligen bebisen farbror år och det känns ju faktiskt bajsigt att trots allt behöva dela dag med någon annan. Så jag tycker att bebisen ska komma den 12 eller 14:de istället.

Nog tjatat om det. Min vikt hade ökat med 1 kg och nu har jag (tyvärr) gått över på 2 skiffrigt. Lite får jag väl skylla mig själv som gärna tar en kaka efter och innan till allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0