+ 6

Okej, nu hoppas jag verkligen på morgondagen och månens dragningskraft (det är ju fullmåne imorgn)!

Jag orkar inte hetsa med mina fixideer längre (inte alla i alla fall). Carl fick använda sina rena mjukisar som legat i skåpet i snart 4 veckor utan egentlig anledning och ikväll byter vi sängkläderna, Tyra kräktes ju i dem tidigare så...ja.

Jag själv är som en gasmaskin som går på högvarv, får sammandragningar av att Tyra skriker och är/blir småirriterad av det mesta. Kissar en miljon gånger per natt för jag sover så oroligt pga. att Tyra är sjuk, jag håller på att bli sjuk, Carl gnisslar tänder/pratar i sömnen/snarkar och att det är jobbigt att vara höggravid.

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas hon behagar titta ut snart, jag vet hur jobbigt det är att gå över tiden.. Hur är det med allas tjat "om det hänt nåt"?

2010-10-22 @ 22:54:22
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0