+ 8, det är mer än en vecka. Jag har hört ...

dsc00054 (MMS)

+ 8, det är mer än en vecka. Jag har hört att dessa övertids kilon är svårast att få bort, och jag går typ upp 1 kg i timman. Vaggan hänger tom fortfarande, okej den är bäddad men tom för bebis. Idag vill jag ha bebis lite mer, jag har nämligen förlorat mitt förstå barn till mannen som bor här, alltså Carl. Jag får inte göra något med henne, inte ens klä på henne ett par nedrans byxor utan att hon börjar gallskrika. Nu hoppas jag att Tyra snart vill sova så jag får ligga en stund till. Förresten, jag har ont från och till hela tiden, varför vill det inte hända något mer?!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag känner igen det där. Joline var BARA pappas tjej sista grav.tiden samt bebistiden. Jag dög knappt när vi var ensamma :/

Som tur är går det över ♥



& jag tycker du har gått över tiden med råge nu.. In på bedömning snart?



Lycka till!!

2010-10-24 @ 22:36:42
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0