BB

Vi låg på BB två nätter. Det var något vi planerat länge och ville båda två. Få landa och ta det i ro tillsammans, och sedan hade vi ju barnvakt i 2 dagar också.

På torsdagen kom Tyra upp och hälsade på. Jag hade hela tiden trott att det var besöksförbud för syskon men icke! Hon hade med sig en katt till Lilly som blev hennes egen istället, jag förstår henne det var den fin katt!

Mitt lilla monster tyckte väl det var sådär att träffa lillasyster. Hon var mer intresserad av att hålla i stålstängerna som finns på sjukhussängarna än att hålla i Lilly. Vi fick i alla fall en ganska OK bild på syskonen ihop som är kul att ha!


mina bästa tjejer!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Ja! det var inte många timmar mellan våra bebisar!

nej, musen är nog det värsta med hela den här grejen.. haha!



Hur går det för er? :)



2010-10-30 @ 17:37:09
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Hanna

sötaste flickorna <3

2010-10-30 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0