Bebis snacka

Sambon är på jobbet, barnet på väg till skolan. Idag lämnar farmor, vi får se hur det funkar. Hoppas bra!

Snart ska jag dra mig iväg till Anne. Men först ska jag äta frukost, diska och sortera tvätt. Vi har tvättid idag och det ser jag framemot! Efter dagens tvättpass ska jag så smått börja packa BB-väskan, inte för jag tror det behövs göras än, men ändå. När Tyra skulle komma så packade jag säker om den varje dag i 2 veckor, så det är väl lika bra att packa den så jag kan börja packa om.

Kom igår på att det hade varit kul om bebisen föddes imorgon, den 7:de. Då hade det skiljt exakt 1 år och 9 månader på barnen, men det lär ju inte hända. En annan sak min bästa Hanna sa här om dagen var att vi faktiskt har chans att få barn 10/10/10, det hade ju inte heller varit helt fel. Fast... då hade bebisen blivit född samma dag som min faster som är död nu och som vi även till viss del ska namnge bebisen till, känns lite läskigt nästan. Ett datum lär hon ju komma i alla fall... undrar vilket!?

Idag är det bara 9 dagar kvar, ensiffrigt!


höst i Oslo förra året


Kommentarer
Postat av: Nikki

sovmorgon är bäst!



jag har inte packat bb-väskan än heller, jag tror inte det behövs än för oss, jag råkade läsa någonstans att har man en gång bärt bebis till 42+0 så är det 50/50 att man gör det igen. KUL!

2010-10-06 @ 08:19:22
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0