Det här med sömn...

Jag går på sparlåga vad det gäller sömnen idag också. Tyra sover oroligare än vanligt pga. snorigaste näsan i stan och jag kan helt enkelt inte finna ro längre!

Igår innan jag tänk att krypa ner i sängen insåg jag att "nej, jag är ju inte alls trött" så jag satte igång att vika 2 IKEAkassar som var fulla med ren tvätt, röjde lite smått och slutligen snörade jag ett par stickade sockar min farmor sytt. Tror klockan var halv 1 när jag la mig brevid en Carl som precia hade haft besök av John Blund.

Så nu sitter jag här, seg som en förgammal kola och det enda jag egentligen vill är att sova men jag kan inte! Jag försöker nog krypa ner med Tyra sen när hon vill sova, hon är hemma idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0