...

Carl får beröm på jobbet det går visst jättebra för honom, jag hade ju inte väntat mig något annat heller. Han är en duktigt kock!. Jag kommer få motsatsen till beröm när han kommer hem, jag är varken en duktig kock eller duktig sambo.

Jag fattar inte riktigt var det är med mig idag. Jag vill bara sova, jag svettas som en gris och är konstant varm. Jag är supertörstig hela tiden och hungrig som en varg. En rejäl köttbit är jag sugen på! Andra dagar orkar jag i alla fall med lite, typ diska, vika tvätt och småplocka.

Lägger mig med Tyra en stund.


Kommentarer
Postat av: Annie

Anki, jag har svaret på alla dina frågor.. Du är höggravid!!!

2010-10-05 @ 13:13:00
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Josefina

Men Anki, du är ju höggravid, då behöver man inte orka massa saker! Vila om de känner att du behöver. Sen finns det ju nån slags skröna (eller om det är sanning?) att man brukar bli jättehungrig alldeles innan det är dax att föda, så man har mycket energi inför förlossningen som kan jämföras med ett maratonlopp. Kanske ligger nåt i det? :)

2010-10-05 @ 14:16:52
URL: http://sockiplast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0