Fredagsmys!

Igår hade jag och Tyra i vanlig ordning fredagsmys. Precis som förra fredagen käkade vi fish and chips (alltså pommes och fiskpinnar) som är en riktigt favvo hos Tyra. Jag tycker faktiskt inte heller det är helt fel. Lagom okomplicerat att laga och lite disk blir det också, en stor fördel!

Efter vår lite sena middag blev det några Tom och Jerry kex i soffan till Tant Lyckra och Hotell Kantarell (2 program jag älsakr, haha!) Sedan tog vi (Tyra) oss ett skummbad för att fördriva tiden innan pappan kom hem. Snacka om att det var en tjej som blev lycklig av att få träffa sin pappa och en mamma som kände lättnad över att äntligen inte behöva göra allt själv (vilket är tungt när man är höggravid!). Förhoppningsvis har han kommit för att stanna, vi hoppas på att ett jobb dyker upp snarast!


"fich and chips"
fiskpinnar, pommes, tomat, citron och ketchup!



mitt allra sötaste monster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0