Jag och mitt pucko aka Carl

Helt ärligt tycker jag nog Carl är mer irriterande och puckad än något annat för tillfället. Nej, det är inget jag skämms över heller. Hör bara på det här.

Carl kommer ut till mig i köket och är arg för att det är smulor och smutts på vår vita vardagsrummsmatta som han valt att vi ska ha.

" - Nu sätter jag matförbud ute i sofforna!"
" - Jaha, men alltså...(innombords skrattar jag redan hysteriskt!) jag tänker äta där ändå"
" - MEN, du är så jävla barnslig, nu säger jag att det är så! Det blir så mycket söl på mattan vi kan inte hålla på att tvätta den hela tiden!"
" - Ja, fast jag har ju inte sölat på mattan, eller jo en gång så jag kommer i alla fall fortsätta äta vid soffan"
" - Du är så jävla barnslig, att du inte bara en gång kan lyssna! Det är så typiskt dig"


Detta är ett typiskt vardagsgnabb vi har. Till det roliga då. Carl satt och käkade fiskgratäng och smörgåsar i soffan när fotbollen började för en stund sedan.

" - DU, nu bryter jag matförbudet en stund..."

Ahahahaha, så länge höll det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0