...kissa i mig...

Slappaste dagen på länge. Jag har knappt gjort någon insats alls idag, det skulle väl vara diska i så fall.

Bara en kul sak, ja jag tycker i alla fall att det är kul. Jag sa till Carl att annanas sägs sätta igång fölossningen, så att jag borde äta en hel annanas och sedan borde vi ha sex, för även sex och (hosthost) sperma sägs göra en heldel (gegget ska visst stumulera livmodertappen på något vis). Ja och Carl som inte alltid lyssnar på mig fullt ut klämmer ut sig, "- Ja men kisset också!", då frågade jag "- Va vadå? ska du kissa i mig då eller...?" Nja, det var inte så han menade direkt, men jag trodde där ett ögonblick att han menade det han sa. Perverst värre..!

Tjing och god natt!



vi bor ganska högt upp!


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Embla kom ut med sex iaf ;) Dagen efter började värkarna

2010-10-03 @ 08:48:49
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hihihi :-P

Stark mat måste du också testa. Och kanel. Fast det och ta det lugnt ska också vara bra. Dom flesta kommer ju igång när man ligger och sover.



Sen när bebis har kommit ut och vuxit lite kan hela stora familjen komma på sommarlov till oss när vi flyttar för då har vi 4 sovrum :-) Så kan vi bada, köra båt och sola :-D

2010-10-03 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0