Min hjärna är som smält smör...

Jag får inte ihop det idag. Min hjärna är som smält smör och det funkar inte alls! Mitt sista misstag, nr. 5 i dag (1. somnade på soffan, 2. glömde plattan på, 3. glömde ställa in all frukost, stord ute i 3 timmar och 4. lät en godispåse stå framme med malaco fiskar, Tyra hittade den såklart...):


För den som varken ser eller förstår felet så ska jag kort berätta:

Jag har tvättat kläder, masikinen har tömt ur allt sitt vatten. Jag har glömt att sätta i vattenslangen i toaletten så allt vatten från maskninen har någonstans att ta vägen, fast någonstans tog det vägen, i alla fall en del. Precis under där slangen hänger står en papperskorg, en papperskorg som är full med blöjor och toppad med världens största och nyaste bajsblöja!

Tack!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Hahaha! Jag skrattar på mig! Jäkla osis och inget illa menat. Vissa dar är ju bara för jobbiga.

2010-10-01 @ 13:46:43
URL: http://sockiplast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0