Upp och ner, ner och upp

Jag vet inte vart Tyrisen lär sig allt, eller snarare när hon lär sig allt. Ibland undrar jag om hon övar på vissa saker i smyg.

Som här om dagen när hon tog på sig sin ena vatten själv, det var en fingervante! Till och med jag krånglar till det med fingervantar! Och de senaste dagarna har blixtlåsen på det mesta börjat dras upp och ner. Nu mera tar hon av sig sin pyamas själv på morgonen. Hon tycker det är skitkul att stå/sitta/ligga och dra upp och ner blixllåset nu när hon kan helt själv utan några problem!


det blir lite lättare att dra upp när man lutar sig bakåt


Kommentarer
Postat av: Annie

Hmm, kunde inte kommentera nästa inlägg så jag skriver här..

Jag tyckte apolivas tjocka bindor utan vingar var superbra, rejäl jäkla binda men jätteskönt när det är svulllet och ömt där nere..

Ett tips bara! :)

2010-10-17 @ 09:59:05
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Nikki

kunde inte kommentera nyaste inlägget, så kör här istället.



jag trodde du fick igår, eftersom du inte hade uppdaterat på hela dagen typ.. :O du får säkert snart. Jag har ju 50% chans att gå över två veckor även med denna unge. suck! jag tänker börja klaga den 20:e.. jag fick ju också en massa olika bf. 6 oktober är ju "min" uträkning och det är ju två veckor sen. fattar inte alls hur jag kan ha 19 oktober för då har anton supersimmare också, som typ överlevt två veckor(är det ens möjligt?)

2010-10-17 @ 16:17:04
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0