Väntans tider...

Carl och Tyra har snart sovit i 2 timmar. Jag hade gärna också sovit men det snurrar allt för mycket viktigt och oviktigt i mitt huvud så jag kan inte (vilket kommer slå hårt mig mig sedan... jag har bara ca 4 timmars sömn i bagaget idag).

Istället för att sova har jag försökt att klippa ut tyget till fotöljen som skall kläs om, men min omatematiska hjärna sviker mig. Mönsterpassning är inte det lättaste. Jag har tidigare lyckats men då av ren slump! Jag vågar inte lita på slumpen idag, inte när jag vet att slumpen kanske sviker. Då kommer både jag och Carl bli tokiga på hur fel och ful fotöljen kommer att se ut. Jag får helt enkelt vänta på att min matemasiskadel ska vakna till liv (alltså Carl) så vi kan gnabbas lite om vad som är rätt och fel, till att enas och sedan bli nöjda båda två med att ha en snygg fotölj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0