Grötigt

Jag försöker få min hjärna att funka, det är svårt.

Idag vill jag att Tyra ska vara på förskolan. Jag behöver storstäda! Med storstäda menar jag att ligga på knä och tvätta golven, gå över vinklar och vrår med tanborste och tvätt fönster. Jo, det är skitigt här! Dem som flyttstädade innan vi flyttade in har gjort ett jättedåligt jobb och jag har inte velat göra något i och med att det ändå blir jätteskitigt när man håller på med renovering.

Förresten håller Tyra nog på att bli sjuk. Hon är mysig, för mysig! Jag baserar ju inte endast sjukdom på det utan hon har täppt och rinnig näsa (sammtidigt!). Men visst är det så att barn blir exta gosiga när de är sjuka, så något är nog på gång! Hoppas det inte slår ut.

Jag börjar nog dammsuga nu, och tävtta. Jag fick inget gjort på min lista från i onsdags förutom att sova, annat kom imellan.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Fick ont i magen av dina inlägg. vill inte vara nyfiken på vad som hänt.. om det hänt något. Men jag hoppas verkligen att det ordnar sig för dig!

2010-09-03 @ 14:59:18
URL: http://http:/nikkilili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0