"Klädhav"

Idag passade jag på att ta upp bebiskläder från källaren (när ändå jag och min pappa bar ner massor med skit från lägenheten och sorterade skräp som han ska hämta med släp imorgon, ja vi har så mycker skit så vi måste ha ett jävla släp!).

Jag insåg att vi nog nu har allt som behövs. Inte pyamasar, det är det dåligt med, det måste nog köpas (eller om någon har lust att köpa en bebispresent så är det perfekt!) Insåg också att det är ganska mycket jag inte vill ha av det som finns, och skulle hellre vilja ha nytt. Kanske onödigt att lägga pengar på kläder när man ändå har brukliga kläder så jag sätter väl mer eller mindre tradera-köp-stopp på mig nu! Sista plaggen trillar ner i brevlådan i veckan och då får det räcka. Eller näe, en overall ska ju lillasyster ha också, men sen får det räcka! (Tror jag...kanske får för mig att byta ut 5-6 plagg till....)


detta är en klädhög jag längtar efter att få tvätta!


ska slänga Tyra "bajs"body
alltid när hon fick på sig denna sket hon ner sig och igenom allt!
det slog aldrig fel, så vi kastar bort oruren nu
den är ändå ganska ful på...


i brevlådan idag.
Po P Eco stl. 50 och Katvig stl. 56 för noll och ingenting, som vanligt!


Fina människor var det va!?
Igår satt jag till och med och tänkte köpa ett par precis likadana på Tradera
men i sista stund "nejade" jag mig själv, insåg att stl som var där
hade blivit alldeles för stor! Men nu har jag ett par ändå, det gör mig glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0