Mitt hästaltare är klart!

Eller egentligen är det ju vår hallbyrå... den jag målade igår kväll!

Insåg nyss när jag fått ihop den att min "inredningsnerv" är helt skadad av Carl som skött den mesta av inredningen sedan vi flyttade ihop (dock inte utan mitt godkännande, haha). Det började väl med att han inte gillade min tantiga retrostil som jag liksom aldrig gick igång på riktigt. Jag hann bara samla ihop massor av saker som sedan packades ner, typ. 

Jag har i vilket fall tappat bort mig i ett oss. Nu har vi bara våra saker och jag får inte ihop det alls i min hjärna. Nej, ingen fattar. Imorgon ska jag i alla fall köpa en växt som ska stå på byrån, en orkidé! Och sedan får väl Carl göra resten när jag tittar på och tycker istället!
Man känner sig ändå lite handikappad när en av oss:et inte är hemma


för och efter målning


på plats, nästan!
den ska stå i mitten av väggen vilket är helt ovestäntligt för er...



härstaltaret!
dumt nog finns det inga eluttag på den väggen eller runt om byrån
jag som ville ha en lampa där, och telefonstationen...bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0