MVC

Träffade min bästa Ann idag. Besöken hos henne är alltid lika roliga och avslappnade. Jag kommer verkligen sakna henne så när detta är "över", det känns faktiskt tugnt!

Något mer som är tugnt är jag, +9 kg sedan start. Menmen, jag rör mig inte allt lika mycket som innan så det är inte så konstigt. Helt ärligt tar jag hellre 2 kg extra och lever ett "smärtfritt" vardags liv än tvätom (ojoj, dramatiskt det lät då...). Ann påstår att fortfarande att jag har en idealisk viktuppgång och att jag är perfekt på alla vis. Inte ens järntabletter behöver jag äta, vilket är bra för det hade jag nog inte gjort ändå (ett ord: förstoppning).

Lilla tjejen är inte fixerad än, hade väl inte väntat mig det heller. Men lite ljusglimtar fick jag ändå. Jag trodde att bebisen var tvungen att vara fixerad för att det skulle kunna börja hända grejer, men Ann sa att det lika gärna kan starta imorgon och då fixerar hon sig undertiden, man skulle ju kunna hoppas att det hände.

Om 2 veckor är det dags att hälsa på hos Ann igen, men jag hoppas ju att jag kommer ha fått bebis tills dess så detta var alltså mitt sista besök, haha! Jag önskar i alla fall. När Carl kommer hem till helgen, och då kommer han för att stanna ska jag nog börja jogga, äta annanas och dricka hallonbladste.

Uppdrag bebis ut!


Kommentarer
Postat av: Annie

+9kg?!

Jag gick upp 20, haha!

Nomi fixerade sig inte heller innan förlossningen, men hon kom minsann ut ändå.. :)

2010-09-27 @ 22:01:37
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0