Nu, knäckis och juice!

Det blir ingen förskola idag.

Tyra är friskare än friskast, hennes lilla feber som kom i onsdags varade bara i några timmar (kändes nästan onödigt att stanna hemma). Jag däremot åkte ju på en förkylning, som vanligt! Tyra blir aldrig sjuk utan det är jag som blir det istället.

I vilket fall bilr det ingen förskola idag heller, för jag är sjuk! Vi har ju fått börja om inskolningen (då den fick för fort första gången) och jag orkar inte sitta (och borde inte sitta) semisjuk bland massor av stora och små människor. Så för min egen skull stannar vi hemma även idag, även om jag känner mig betydligt bättre.

En annan fördel med att vara hemma idag är att Carl kommer hem om ca 1½ timma vilket betyder att jag kan få sova. Vi har nämligen haft en jättestrulig natt här om man jämför med helt ostörda nätter som vi annars har. Vi kan väl säga att den egna sängen inte är så poppis längre och Tyra hellre vill sova med sin mamma. Och sova med mamma det är något jag inte vill, speciellt inte med tanke på att vi snart får en ny sängkamrat.

Nu, FRUKOST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0