Tisdag 14/9

Tyra och jag går till förskolan. Tyra är ett monster, eller ja hon är världens grinigaste unge även med mig där (kände seriöst inte igen henne). Alltså det gör ingen skillnad om jag är där eller inte! Vi bestämmer att hon ska vara där själv hädanefter! Det är bara för henne att vänja sig.

Carl stökar ner mer i lägenheten när jag och Tyra är på förskolan. Jag säger ingenting när jag kommer hem, fast det kokar i mig. Hela familjen lägger sig, vi sover lite för länge. När vi vaknar ska vi (jag och Carl) hinna gör oss iordning, laga mat, diska, städa och äta innan vi måste på föräldramöte. Carl tar 2 timmar på sig att fixa iordning sig, han ska bara...ska bara...ska bara, ja och 2 timmar är den tiden vi hade på oss. Får "fittryck" 3000 på honom och rullar arga köttbullar, hetsdiskar medan jag leker med Tyra. Slutar med att jag inte hinner äta middag.

Min pappa kommer, han ska vara barnvakt medan vi är iväg. Föräldramötet tar 4 timmar (om man räknar med vår gåtid också). Måste säga att det finns en hel del kinkiga föräldrar...samma föräldrar som är kinkiga hela tiden! Tyra är nästa sovande när vi kommer hem. När hon somnat somnar vi också, nästa i alla fall.

varmchoklad är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0