Trevlig fredag!

Nu har världens slöaste mamma gått upp (alltså jag). Från ca halv 7 till 8 har jag legat som en zombie på soffan medan Tyra i omgångar suttit i sin nya läshörna och kikat på barnprogram (tror jag, hon låg brevid mig i alla fall).

Men som sagt nu är jag vaken! Tvättmaskinen står på och jag ska snart diska, innan det ska vi äta frulle! Vårt schema är fullt idag. Runt 10 ska vi till badhuset, sedan käka lunch på stan, vidare till Anne i några timmar och till sist (Tyras sista stop) ska vi till min mamma som är hemma i helgen, och där ska vi sova inatt! När Tyra somnat ska jag smita iväg på utflyttingsfest i stan, så för mamman blir det party ikväll!

En trevlig dag tycker jag det låter som, vi får väl se om denna surpuppa komma tycka samma sak;


nejnejnej är det ord hon använder mest idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0