Vi sov bort oss!

Tror ni det blev badhuset i fredags? Näääe, vi somnade och sov i 3,5 (!!) timmar. Efter vi vaknat halvägs in i vår normala lunchtid var vi båda tokhungriga så vi gjorde det snabbaste alternativet som fanns hemma, makaroner, fiskpinnar och tomat. Jag gillar faktiskt fiskpinnar, det gör Tyra också så hos oss har det blivit en standard i frysen. Mätt och belåtna packade vi vår nattväska och gick till Anne som var bestämt sedan tidigare. Det blev några timmars häng med mys, bus och hjärtlättning.


Tyra gillar att kramas, det gör jag också!

Sedan vidare till min mamma och bror. Mamma hade lagat jättegod kyckling som Tyra vräkte i sig. Inte mig emot! Vill den flickan äta mat, då ska hon få äta minsann! När Tyra somnat gjorde jag mig i ordning (så där exta fin!) inför Linas utflyttningsfest, jag blev snygg! Tyvärr är jag superkass på att fota mig själv, men helt ärligt så blev jag skitsnygg! Halv 1 var jag hemma och då var jag trött kan jag lova, men ändå kunde jag inte somna. Jag låg bara och tänkte på den hemska (men ack så fina) prologen av Antikrist (av Lars von Trier). Vill ni gråta, titta på den!


okej, det syns ju inte på bilderna, men jag var faktiskt snygg!

Mer än så bjussade inte fredagen på, men det räckte tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det syns absolut, toksnyggt! Hoppas du hade det trevligt också:)

2010-09-19 @ 20:06:07
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0