Aktiv dag!

"Oooj, möjkt" sa Tyra när vi kom ut från ICAmaxi idag. Och visst hade hon rätt, klockan var halv 8 när vi var klara med dagens ärenden!

Min dag har varit fullspäckad mot vad den brukar. Jag rör mig ju minst möjligt för att jag senare på kvällen ska kunna rör mig överhuvudtaget.

Efter jag lämnat Tyra tog jag mig hem, käkade frulle och fixade i ordning mig. Mötte min gravida  kusin på stan vid 10. Vi gick till (enligt mig) stans mysigaste fik, Orion. Med två gravida fetton och en hel disk med kakor, bullar och bakelser kan det bara gå fel! Jag köpte 2 gigantiska bitar med kaka, en morotskaka och en kokkos/chokladkaka + 2 cola i flaska! Snacka om att jag mådde illa sen! Vi tjötade och tiden gick. Den gick till och med så mycket så jag var tvungen att gå och hämta mitt lilla monster!

Jag möttes även idag av en glad tjej. Hon har ev favvo inga tvivel om saken, det märke jag även imorse när jag lämnade henne, knappt en tår när jag gick! Det tråkiga är att "favvon" inte jobbar på Tyras avdelning egentligen utan går mellan avdelningarna, suck! Jaja, hoppas hon snart "tyr sig" till någon av de andra.

Vi gick hem, sov, lagade mat, åt och åkte iväg till Knalleland. Där inhandlade jag färg som jag ska måla om en byrå med imorgon. Sedan åkte vi till ICAmaxi för att slå två flugor i en smäll, handla och hämta 2 paket! Sedan gick vi hem och badade. Kan ju tyckas att kvart i 8 är sent för att bada, men jag hade lovat Tyra och det kom hon ihåg!

Ja, det var min/vår dag i stora drag! Nu är jag toktrött och ska snart sova, först ska jag äta knäckemacka och turkiskyoghurt med honung!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0