Sista söndagen i september

Dagarna går verkligen så fort!

Vi klev upp klockan 6 idag och när halva dagen var förbi hade vi redan städat hela lägenheten, tvättat en maskin tvätt och sovit i 2 timmar! Andra halvan av dagen "degade" (alltså med lera), åt och umgicks vi med Tyras farfar. Sedan var dagen slut! Eller nästan, ett skummbad hann Tyra med också. Man blir visst trött när farfar kommer (även om man ätit två chokladbollar), Tyra somnade en hel timma innan vad hon brukar idag (kan ju också bero på struliga nätter också...) så nu sitter jag här, ensam i mörkret och har inget att göra... eller jo massor men jag har ingen lust.

Jag tar mig nog en tidigt natt, eller om jag skulle ta tag i bloggen?


mitt lilla monster har gömt sig under täcket med min mobil
hon lyser med ficklampan och lyssnar på radio sammtidigt!
extremt cool mobil har jag, haha!


Kommentarer
Postat av: Nikki

jag vet, den hänger och ser jätterolig ut. Men alltså, jag blir alltid lite glad när det känns som saker och ting händer. typ att slemproppen börjat lossna och att jag har massa förvärkar. men sen så blir besviken när jag inser att man kan gå FLERAHUNDRA veckor utan slempropp och med förvärkar. jag är en typisk såndär människa som får vänta på igångsättning, så är det bara.. jag räknar med att jag får vänta till 5 november, fast ibland infinner sig lite hopp. men näeee, jag får nog vänta till jul. vill inte hoppas för då bestämmer gud eller något annat övernaturligt (fast ajg inte ens tror på sånt) att "HAHA! hon ska fan få vänta för hon har REDAN packat sin bb-väska" :(

2010-09-26 @ 20:47:02
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0