Sista veckan i september

5 vaknade jag idag av att Tyra ropade på mig, inte ok! Jag gick in till henne och sa att hon skulle sova mer, jag vet inte om hon gjorde det men hon ropade i alla fall inte på mig förens halv 6. HALV 6, inte ok heller. Inte så mycket att göra än att gå upp och se glad ut, eller spela glad i alla fall.

Tyra är i alla fall på förskolan. Hon vad glad, glaaad när jag lämnade henne idag. Inga problem alls. Hoppashoppas att dagen går lika bra även om hon vaknade så tidigt idag. Risken finns ju att hon blir trött och ledsen.

Just nu sitter jag hos Jenni och hennes nya tuttar, och snart ska jag springa iväg till min BM på undersökning. Sedan ska jag hämta monstret igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0