Utvilad mamma

Feber eller förhöjdtemp, vad det än var så är det borta!

Jag har haft min första VAB-dag. Inte för att jag kan ta ut det nu när jag går som mammaledig (eller??) men ändå, Tyra har i vilket fall varit hemma från förskolan idag.

Jag och Tyra har haft kanske årets segaste morgon och förmiddag. Halv 10 gick vi och la oss. Jag slummrade i 30 min innan Tyra somnade och det slutade med att vi sov i 3 timmar! Måste jag ens skriva att jag är utvilad? Jag önskar så att vi kan ägna 3 timmar åt det imorgon också, jag önskar verkligen det mest av allt! Annars står fixa iordning sovrummet på listan imorgon. Tråkigt nog så kommer jag inte till IKEA (eller har ekonomin till att göra i ordning det som jag vill ha det under den närmsta månaden) så det blir att använda det man har hemma! Jag ska även sy ett nytt överdrag till skötbädden, rött med vitaprickar blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0