Här ser ni vår sjukstuga. Sjukast är Lilly...

dsc00354 (MMS)

Här ser ni vår sjukstuga. Sjukast är Lilly, sen jag sist Tyra. Lilly nyser ut litervis med snor, hostar som en man, är hes och har ögon som rinner. Halva natten har jag fått sitta upp med henne så hon kunde sova och andas samtidigt. Jag har samma som Lilly fast i mindre dos + halsont och huvudvärk. Hon kanske också har det, vad vet jag. Hon är nästan ledsen hela tiden också det glömde jag. Jo detta är värre än tidigare förkylningar och försämras det i eftermiddag åker vi in. Men Tyra är i alla fall pigg, hon är bara snorig. Det är så synd om henne som vill hitta på något men jag har varken ork eller möjlighet med en ledsen bebis plåstrad på mig.


Kommentarer
Postat av: nikki

fin stuga. Och krya på er!!

2011-04-15 @ 13:57:13
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Anna

Krya på er!

2011-04-15 @ 15:43:30
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0