Nu måste fläsket bort!

Nej, som vanligt blir det bloggande i perioder för mig. Nu merst för att jag inte haft någon dator, ganska förståligt att det inte blivit något va?

Jag hatar att inte ha tillgång till dator, man missar så mycket som händer i andra människors liv, människor man inte känner. Konstig va? När blev andra människor så viktiga för vardagen?

Mitt liv rullar på som vanligt. Vakna, jobba, komma hem, äta middag, leka lite, lägga barnen, glo tv, dega i sängen, sova... Inte så kul, men dagarna går fort än då. Jag ska nu på allvar byta ut glo tv mot gymmet! Jag har ju banne mig ett gymkort men är fan fet ändå, ändring med andra ord! Jag menar, jag kan lika gärna glo på tv på gymmet som hemma, för varje löpmaskin har en tv framför sig! 3 dagar i veckan är mitt mål, inte helt omöjligt känns det som. Jag måste helt enkelt ta mig tiden, det finns inga ursäkter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar träna på måndag. Mitt mål är oxå tre ggr i veckan. Lycka till, o kör hårt ;))

2011-08-22 @ 23:53:26
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0