Undrar om det blir nån ordning på denna mamman?

Jag hade glömt att Carl hade halk-körning, så jag behövde inte vänta länge alls på att få vara hemma en förmiddag till med barnen. Vi har det tok-härligt! Jag önskar så att jag slapp jobba idag men nu är vi en man kort på jobbet så att jag ens är borta en förmiddag så här är väl inte det bästa.

I vilket fall så har jag hunnit tvätta tre maskiner tvätt (något som inte blir gjort hemma om inte jag gör det...), myst med ungarna och nu ska jag få iordning på mig själv. Idag måste jag vara lite extra tjusig på jobbet för TV kommer. Hur nu detta ska gå till är ett mysterium i och med att det mesta i klädväg är smuttsigt, känns inte OK att gå tid i bara underkläderna direkt.


undrar om det blir nån ordning på denna mamman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0