Att säga att jag vill lägg mig dö är nog a...

Att säga att jag vill lägg mig dö är nog att ta i, men lite åt det hållet är det faktiskt. Anledningen är mina osynkade barn. Den minsta har börjat vakna tidigare än den stora som ändå vaknar tidigt fortfarande. Det innebär att runt 04:25 börjar min dag med en brakbajs, så att ligga kvar är inte att tänka på. Jag tror knappast inte att detta är en tillfällighet då det faktiskt hänt hela veckan... Tyra var likadan när hon var bebis men hon höll sig lite längre. Nu ligger den lilla och gapar på sin groda bredvid mig i sängen och den stora gör lite av varje. Jag måste bara tillägga att det är tur att jag är så förnuftig som lägger mig i god tid om kvällen, det underlättar en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0