Då kom "helvetet" igen

Usch! Undrar vad som håller på att hända i min kropp. Illamående, värk i magen, dålig mage och svimmig känsla. Det känns precis som i början av en graviditet (och nojig som jag är gick jag till apoteket och inhandlade ett test, och som tur var det neg!). Rikgtigt kass känner jag mig med andra ord. Jag menar det är ju inte varje dag man känner att man håller på att svimma flera gånger...och kräkas.

För lite mat och vatten kan ju vara ett alternativ och ett annat kan ju vara att bläää, mensen är på väg. Om jag längtat? Nej inte direkt! Usch, det förvånar mig inte om det är det som håller på att komma igång för jag känner mig så där svullen och trött också (och antagligen PMS:ig om man frågar Carl).

Fast jag får ju hellre tillbaka "hetvetet" istället för att få magsjukan som går på Tyras avdelning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch! Jag fick tillbaks min mens för några veckor sedan, så jag antar att den kommer om en vecka igen. Usch och fy vad tråkigt det var.

2011-02-09 @ 22:02:54
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Sophie

Min kom tillbaka förra månaden, blä och skit! Mår alltid apa, och har njutit av att vara utan i drygt 20mån.



Nämen fy, har hon magsjuka på sin avd. Den får gärna hålla sig där ;) Hoppas ni klarar er!

2011-02-09 @ 23:12:36
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/
Postat av: Hanna & Emil

Usch då. Jag har sluppit min mens i 2 år nu, så jag borde väl ta en tlf till läkaren, men av NÅN anledning så är det inte jättelockande ;-)

2011-02-10 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0