Hos mommo och besten!

Vi har förresten sovit hos min mamma och pappa inatt. Carl ville vara ensam med en soldat, jo det är sant. Det är ganska bökigt att åka iväg med barn egentligen tycker jag men att komma hit är inte det samma. Här finns iprincip allt barnen behöver.

 

Ikväll är det min kväll. Min första kväll utan barn överhuvudtaget! Carl tyckte det var på tiden att även jag fick "slippa" läggning och ansvar dagen efter. Så idag ska jag lite senare på eftermiddagen lämna av barnen hemma och sedan gå igen! Känns ju hur konstigt som helst men även fruktansvärt skönt!

Ikväll ska jag få vara Anki, bara Anki utan att tänka på att ta ansvar! Jag och mi§n ponny ska börja kvällen hos min mamma och pappa, precis som när jag bodde hemma. Och sedan bär det av ut, och efter det ska jag hit igen... få sova utan att bli väckt och (nästan) hur länge jag vill!

 

Känns ju nästan som att få vara tonnåring igen!

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Underbart!! Meddela gärna känslan av att vara tonåring igen ;) Själv har jag inte lyckats ta mig ut och dricka alkohol en endaste gång på 4år! :S Har varit gravid dom få ggr, sämre planerat av mig.



Snart, väldigt snart är det min tur och då kommer jag nog behöva vila en vecka efteråt haha



Ha en toppen kväll! Kram

2011-02-26 @ 21:01:04
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0