Sjuk, men sjukt glad!

Jag var inte riktigt beredd på att Lilly faktiskt kunde bli sjuk. I vilket fall så har hon åkt på en rejäl förkylning och jag är skitnervös! Stackars lilla bebisen kan ju inte riktigt allt detta med att andas med munnen i stället för näsan och får flåsa när näsan är som mest snorig, typ som just nu. Vi får ju vara glada att ögat slutat rinna i i alla fall.

Men åter till varför jag är skitnervös. Ett ord och det är; LUNGINFLAMATION! Det är ju viktigt att snoret kommer ut men så små bebisar kräks ju inte direkt upp det och man får ju inte ge dem slemlösande heller. Jag tror ju egentligen inte att det skulle hända men...man tänker ju ändå det värsta av någon anledning.

Nej nu ska vi köra lite koksalt i näsan som vi gör dagarna ut...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du ingen näsfrida?? Väl investerade pengar kan jag säga!! tror den kostar runt 50-60 kr och har hjälpt snorig Noah många gånger.

2011-02-19 @ 19:44:12
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: ulle

RS_VIRUS är mkt allvarligare än lungiflamation.. fråga om det är något kan allt om det samt syptom alice fick juh det i lillys ålder.. :(



kramar om er

2011-02-20 @ 11:21:50
Postat av: Lulu

Stackars liten, hoppas hon blivit bättre nu.

2011-02-22 @ 12:46:47
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0