Min lördag

Lördagen blev jättemysig. God mat och trevligt sällskap vad kan gå fel? 3 rätters bjöds det på hemma hos mig och det var både jag och Carl som hade lagat mat. Till förrät blev det rucolasoppa med (en generös sked!) löjrom, till varmrätt blev det en räkpasta och efterrätt blev en jättegod italiensk chockladglass (köpt!) och jordgubbsås. Goda grejer till glada tjejer!

Utekvällen blev väl inte som planerat, vakten nekade mina vänner att komma in så jag valde at gå ut (jag ville ju inte stå själv och dansa direkt.) Så vi flängde runt ett tag med i orkade inte stå och köa någonstans (nackdelen med att gå ut en lönehelg är kööööööerna!) så vi tog oss till Vimmel där man alltid kommer in utan problem (alltså kö!). Hemma i tid var jag också, Carl messade och sa att det kanske var bäst för Lilly inte funnit någon ro direkt (hon fick 3 månaders sprutan i fredags, kikig tjej forfarande!). När jag runt kvart över 1 trillade in i lägenheten sov både Lilly och Carl som stockar! Ingen fara för mig, jag var ganska pigg och go dagen efter.


"förfests" mamman


såklart barnen får vara med!


mina fina tvillingar


Tyra satt och käkare middag med oss =)


räkpastan, tokigt god!


killarna vi var på förfest hos bodde mitt i stan
här sitter vi och kikar ut över torget, jag vill också bo där!



jag och jenni innan utgång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0