Vi ser på "KlissfoRd"

Det är ovanligt att jag går upp först mitt i veckan. Men igår frågade Carl så fint om jag ville gå upp för han börjar senare idag, visst sa jag. Jag är ovanligt pigg för att klockan bara är strax efter 6, kan ju bero på att jag redan varit vaken närmare 1,5 timma. Lilly började böka runt redan vid halv 5 och det slutade med att hon la en bakbaj. Jag får säkert en sömndimp lagom till Carl går till jobbet... härligt!


Jaja, nu är det som det är. Jag och Tyra kollar på "KlissfoRd" (Cliford) och myser. Undrar vad vi ska göra idag? Jag tyckde det är fruktansvärt svårt att liksom hitta på något med Tyra. Kallt och jävligt är det ute också, så man fryser ju vad man än gör. En sak som är säker är att det ska avverkas 2 maskiner tvätt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0